Psiwitanie


Cześć! Na początek chciałabym powitać cię - drogi czytelniku na naszym blogu. Hmm.. Może teraz trochę o naszej historii?
Nazywam się Klaudia i jestem przeszczęśliwą posiadaczką Negry. Goldena który równo dzisiaj kończy 5 miesięcy! Przygoda z poszukiwaniem hodowli była bardzo długa...
Przez moją głowę przewineło się ok. 20 hodowli. Gdy już wszystko było ustalone, natknełam się na pewne ogłoszenie, które zmieniło moje życie o 180°. To co wtedy ujrzałam było najpiękniejszym widokiem mojego życia. Zobaczyłam 11 puchatych kuleczek (w tym moją córcię). Przez kilka dni prężnie przygotowywałam się oraz nie mogłam uwierzyć w fakt o tym, że zaraz będę miała ją przy sobie. Wszystko działo się tak szybko... I w końcu nadszedł TEN dzień. Najważniejsza chwila w moim życiu. 200 km, aby jechać po jedną małą kuleczkę, która wywróci moje życie do góry nogami, całkowicie je zmieniając... Te wszystkie km ciągneły się i ciągneły. Nie mogłam w to uwierzyć, kiedy wreszcie dojechaliśmy! Weszłam, a tam... cała gromadka kluseczek ♡. Wreszcie zobaczyłam ją.. Moją kochaną i przeuroczą córcię ♡. I tak właśnie Negra trafiła w moje ręce.
A teraz pozostało nam ostatnie pytanie: po co ten blog?
Stworzyłam ten blog z myślą o dzieleniu się z wami moimi przeżyciami z Negrą. Będą tutaj także recenzje akcesori i zabawek dla piesów oraz inne PSIE tematy, które chciałabym poruszyć.
A więc, zapraszam do czytania oraz obserwowania naszego bloga! ♡♡

Pozdrawiamy K&N

fot.E.Rechnio

fot.E.Rechnio

fot.E.Rechnio

10 komentarzy:

  1. Negra jest cudna, czekam na dalsze posty i zapraszam do siebie :)
    http://blognamiarepsa.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Z niecierpliwością czekam na więcej! :D Negra jest naprawdę cudowna ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się super blog. Oczywiście zostajemy razem z Nuką <3 !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Blog zapowiada się ciekawie :)

    Skundlowani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super na pewno będę tu zaglądać częściej :)
    Zapraszamy do nas w wolnych chwilach :)
    http://misiacorgi.blogspot.com/?=1

    OdpowiedzUsuń